Wednesday 5 June 2013

Thanks made my day ♥

Comelnyaaa.......... Eh? Hahaha.

Hai Muhammad Faiz Hafizin bin Mohd Jafrey! Thanks made my day yesterday. I'm very happy with you.

Walaupun sebelum keluar tu, kita gaduh kankan.........

Hmm masetu rasa macam nak terjun bangunan ts tu. Eh? Hahaha tu tipu k :3

Time tulah dia rasa macam tak jadi nak pergi lah apa. Kasut takdelah. Bangun lambat lah. Rasanya kalau dia ada kat depan boleh tumbuk dah kot :p

Then lama lama jadi jugak pergi. Sampai je, jumpa dia depan mata.......... Ya Allah rindunyaaa.......

Tapi ehem ehem masatu ikut sangat ego aku tu. Dia cakap, aku diam. Dia cakap, aku pandang tempat lain. Dia tanya, aku jawab sepatah. Dia cerita macam macam, aku cuma cakap "hmmmm". Hahaha terer sangat tau ego aku :3

Sampai lah nak makan barulah aku mula cakap dengan dia. Hahaha serious yang takboleh blah sangat bila dia cakap "you please ah, nak tacing pun nanti baliklah bukan sekarang"

See? Penat ah tu nak pujuk lama lama kannn? Eeeeee :3

Hahaha and aku pun okaylah. Betul jugak cakap dia. Takkan ah dah jumpa, boleh pulak nak buat muka semua tu kan. So keep smile! :)

Makan kat kenny roggers dan masatu rasa macam...... Hm ntahlah. Dah lah first time :3 ha ha ha. Tapi serious sedap sangat k :( Rasa nak lagi..... Hahaha k.

Then lepas makan, kiteorang tengok wayang cerita KIL. Masatu dengan semangat, confident aku cakap yg cerita tu seram :o Sebab tajuk dia KIL en. Bila tengok? Hahaha seram sangat tau :3 Kelakar ada ah~ Orang belakang aku tu sampai gelak tak ingat dunia.......

So tengoklah k *promote jap :pp

Lepastu ready untuk pergi Sungei Wang, shopping untuk beli beg. Lepas satu satu kedai kiteorang pergi. Faiz pun macam letih je temankan aku shopping. Dah tu sempat kata cemni "you ni beli beg nak bergaya ke apa"

Wuuuuu sentap gila habis! Hahaha. Dah macam mak aku kata macamtu. Nampak tak penat dia? Lelaki memang banyak membebel kalau tunggu perempuan shopping eh? Haih.

Jumpa beg yang nak beli lepastu minum cool blog. Baru nak belanja Faiz sebab dah bnyak sangat dia belanja. Baru nak keluarkan duit untuk cool blog tu, dia cakap "takpelah biar i bayar, seganlah kalau prmpuan bayar"

Aduhhhhh nak belanja pun susah -.- Okay takpe. Let be.

Then masetu perut terasa sangat lapar. Rupanya rupanya Faiz pun sama lapar. Eh kami sehati sejiwa......... Hahaha. Then masetu nekad nak belanja dia makan roti auntie anne's. Dan akhirnya berjaya! Ada jugaklah aku keluarkan duit untuk dia. Segan gila habis nak guna duit dia je! :3

Lepastu balik.......... Erghh rasa susah nak lepaskan. Takut rindu. See? Memang betul rasa rindu tu :') Malam tu dah rasa rindu balik :( Hm missyouuuuuuuuuuu......

Loves, thanks made my day yesterday. Thanks untuk kenny roggers, wayang(kil), temankan shopping, cool blog, gelak tawa, jalan jalan, snap gambar. Hahaha snap gambar paling banyak kiteorg gelak! Macam macam muka ada. Hahaha k.

I'm very very very very happy with youu :') Tersangat happy okay. Thanks sangat.

See? Tersangat happy semalam.

Thanks loves sebab jadikan moments semalam moments yang terindah! :)

Assalammualaikum.