Wednesday 22 May 2013

Memories.


Bernafas selepas exam :)

Finally exam dah habis. Selama tiga minggu lebih. Arghhhh so stress ! Like seriously.

Kena hadap buku tu, buku ini. And macam macam. Sampai kalau nak gelak pun kena fikir dua kali. Takut takut ilmu keluar ~ Hahaha.

Dan sepanjang exam tu juga banyak sangat kena lalui. Masalah tu masalah ni :')) Actually, mengajar aku erti kekuatan.

Tapi kawan kawan tetap bagi support. Terima kasih untuk mereka :'))

Dalam kawan kawan bagi support, seriously teringat dekat 3 Mutiara dulu.

Serious rasa rindu sangat sangat sangat dengan dorang. Rindu nak buat math sesama, rindu nak gelak sama sama, rindu nak jiwang jiwang sama sama dengan dorang.

Bila seorang ni nyanyi, sorang kat sana sambung. Lepastu sorang belah kanan kiri sambung lagu tu.

Bila sorang kena bahan, sama sama gelakkan. Ya Allah tetiba rasa rindu dengan semua tu :'))

Paling rindu sangat sangat dengan Apai dengan Zaid. Hahaha, dua orang kawan lelaki yang tersangat sangat gila gila okay ! :'D

Terasa rindu sangat nak kena bahan spec dengan zaid. Terasa rindu sangat nak rasa perli perli dengan apai. Terasa rindu sangat dengan segala memories dengan dorang.

Dalam dalam buat exam tu, teringat dekat dorang. Kalaulah dorang masih ada dalam kelas 4p1, mesti complete ! Yang zaid confirm datang dekat aku suruh aku ajar kan dia math, yang apai mesti akan buat bising seolah olah macam langsung takde exam time tu :'))

Aku rindu sangat nak gelak gelak dengan zaid, dengan apai. Rindu nak dengar zaid cakap "Fahmida palauuuuu". Rindu sangat nak dengar apai cakap "Yelah, semua salah aku" Hahaha this moments :'))

Last jumpa apai, waktu ambil result PMR dan waktu tu memang langsung taktahu yang dia akan pindah. Jumpa macamtu. Hope dapat jumpa kau lagi selepas ini. Dapat berkumpul dengan classmate macam dulu dulu :')) Dapat dengar celoteh kau, bising kau tu :')) Hope.

Dan last jumpa zaid masa hari apa ntah. Tapi masetu memang macam macam dia cakap dengan aku. Dia duduk sebelah aku waktu math, still kacau aku still bahan aku dengan spec aku tu even time tu hari last dia sekolah :'))

Dan masetu aku taktahu kenapa muka dia macam tak ceria macam selalu. Dan aku taktahu kenapa masetu aku masih rasa nak palau dia ! Arghhh.

Sampai dia cakap "Harini last day aku sekolah. Kau palau aku en? Nanti kau mesti rindu aku punya Fahmida" Aku ingat lagi semua nieeee :'))

Kau cakap kat sana kau takkan dapat jumpa pengganti aku. Kau takkan dapat kawan perempuan macam aku yang kuat palau aku dan kau kata kau takkan lupakan aku. Ehehe aku taktahu kenapa masatu kau macam jiwang sangat :'))

Tapi yang penting, aku rindu semua memories aku dengan kau sebagai kawan ! Kau kawan lelaki yang paling rapat dengan aku. Kita belajar satu kelas sama sama, tuisyen sama sama. Paling aku rindu, waktu aku berpakat dgn apai, fatihah menyorok beg kau waktu tuisyen ! Hahaha lepastu punya ah kau tercari cari. Muka kau kelakar sangat time tu :'D

Walaupun macam macam aku buat dekat kau, bahan kau sakitkan hati kau tapi kau sabar je. Macamtu jugaklah aku. Walaupun kadang kadang kau tu annoying, kita ada je nak gaduh tapi kaulah kawan lelaki yang paling menggila dengan aku :'))

Aku harap sangat one day nanti, aku akan dapat jumpa kau lagi. Hope. 

 
 
Miss this moments.

Memories sampai mati :'))

Assalammualaikum.