Sunday 5 May 2013

Semuanya dah berubahh :')

 Perempuan Tabah <3 Hehe InshaAllah :')

See my title? Yup semuanya dah berubah.

Berubah. Kau dan aku.

Kau dengan perangai kau. Dan aku? Cuba sabar dan sabar tapi engkau takpernah nak hargai semua tu.

Aku bukan sempurna. Aku cuba untuk sabar, untuk faham semua apa yang kau  buat.

Untuk terus bersabar dengan perangai kau.

Tapi apa yang aku dapat? Kau tipu aku kannn? Kann? :')

Mana janji kau nak jujur semua benda dengan aku? Mana weh?

Aku ni tak penting ke bagi kau? Perasaan aku tak penting ke bagi kau?

Kenapa sikit pun kau takpernah nak fikir perasaan aku?

Kenapa sikit pun kau tak pernah cuba hargai?

Kau nak aku faham semua apa yang kau buat.

Ok fine, dengan sabar aku faham semuanya weh!

Tapi aku? Kenapa kau takpernah nak faham?

Aku dah percayakan kauu tapi kenapa kau still nak tipu aku?

Kau sengaja kan nak buat aku takpercaya kan kau dah? Kau sengaja buat aku supaya jadi macam dulu kan? Kannn? :')

Aku yang ego. Aku yang susah nak percayakan kau. Aku yang baran. Aku yang keras kepala. Kau nak aku jadi macam ni ke weh? Haaa? Jawablahh ! 

Ye, memang aku dengar cerita ni semua dari org yang rapat dgn kau. Nasib dia bagitahu aku. Kalau tak? Aku takkan tahu yang kau tipu aku!

Dan ye, memang aku percayakan dia sebab aku kenal kau macammana. Cara kau bila tipu aku ataupun tak.

Aku dah tak sanggup dah nak kena tipu dengan kauu :'))

So aku buat keputusan aku, kita buat hal masing masing buat sementara waktu.

Sampai bila? Aku taktahu. Sebab aku rasa hati aku tersangat kosong untuk kauu dah :'))  

Aku harap kau happy ah kalau kita tak contact ke apa. Macamni yang kau nakkan?

Aku dah taknak pikir apa apa. Aku nak fokus utk midyear exam ni. Dah cukup sabar yang aku bertahan selama ni.

Bagi masa untuk relay kita :'))

Dan thanks sebab tipu aku. Assalammualaikum :))


    Hadapi semuanya dengan senyuman. I will try.