Tuesday 9 July 2013

Harap kau TABAH.


Muka rindu blog~ Hehe.

Em em. Lamanya tak mengupdated. Dah berapa lama? Cuba kira~ Sebulan? Dua bulan? Tiga bulan? Yang pasti lama xD

Sebelum mulakan story story, luah apa yang patut en en, disini saya ingin mengucapkan SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN BULAN YANG PENUH BERKAT :')

Cehhh ayat. Hahaha. Eh eh jangan terliur tau tengok dutch lady atas tu :o

Tahan nafsu. Tahan nafsu. Hehee.

Okay berbalik kepada tajuk. 

Hai S :') Ini title untuk awak k? Khas untuk awak :* Cehhh. 

Hm hm. Aku harap kau tabah dengan apa yang kau lalui sekarang.

Ye aku tahu ini rahsia antara kau dengan aku dan yang lain lain yang dah tahu pasal benda ni. Aku akan simpan ;)

Semua orang ada masalah sayang. Bergantung kepada seseorang je antara dia boleh atasi ataupun tidak.

Tapi kalau kau, aku tahu kau boleh :') Kau kuat. Hari mendatang kau dekat sekolah selalu gelak tersenyum. Disitu menunjukkan siapa kau sebenarnya. Terbukti kau KUAT hadapi semua tu. 

Kau pandai sembunyikan masalah kau dekat orang lain. Itu apa aku nampak dalam diri kau.

Aku rasa apa kau rasa. Aku rasa dulu benda tu semua. Sebab tu aku faham perasaan kau macammana sekarang.

Ingat semua pesan aku dekat kau okay? Jangan lemah. Ada tiga perkara kan aku ingatkan kau? So please be strong :)

Percayalah. Ada hikmah semua ni. Aku pernah lalui. Aku tahu macammana rasa sakit tu. Aku faham.

Sementara je semua ni S :') Lama lama kebahagiaan berpihak pada kau.

Aku tahu aku emo bila bagi nasihat, pesan semua dekat kau. Ehehee. Hmm sebab aku TERSANGAT FAHAM okay apa kau rasa ! Ahh sakit gila kan :')

Please ingat semua pesan aku tauu. Kau kuat. Kau boleh lalui ni semua. Sedangkan aku boleh kenapa kau takboleh?

Aku taknak tengok kawan yang aku sayang macamni lagi k? Jangan lemah kau kena kuat, kau kena tabah !

Please jangan set dekat otak kau yang kau takboleh, kau akan lemah. TOLONG JANGAN !

Sampai bila kau nak macamni kan? Move on. Life kau masih panjang.

Dengar cakap aku, kau boleh. Kentalkan hati kau, tabahkan diri kau okay :')

Aku sayang kau dan aku taknak kawan aku lemah macamni lagi.

Ingat semua pesanan dan nasihat aku. Semua masalah akan mematangkan kita :') Iloveyou.


 See? Jadi tabah macam aku.

Watlek, siap makan aiskrim lagi :pp

Hahaha. So be strong. Nakmao sedih sedih.

I know you can :-)

Assalammualaikum.