Saturday 24 November 2012

Aku Suka Dia ;)

Assalammualaikum Blogger *Senyum*

"Aku lihat dia di sana.... Aku ingin mendekatinya..." Lalalalaa *Menyanyi*

Eh, haha. Sedap kan suara aku? Mana sedap? Aku ke Ainan Tasneem tu? Cepat cakap :/

241112, Hari Sabtu, tepat pukul 12 dah genap setahun tiga bulan aku dengan dia. Alhamdulillah ;)

Dan haritu juga aku asyik dengar lagu "Aku Suka Dia" , know what? Sebab lagu tu menunjukkan segalanya macammana kami boleh couple. Macam lebih kurang. Hihii. Mengimbau kenangan XD

Dulu masa tingkatan 2, masuk je kelas tu kiteorang memang tak kenal langsung dan saat dia tegur aku, aku tegur dia, tiba-tiba terbit satu perasaan dalam diri aku :/

Mula-mula aku tak faham perasaan tu. Ok maybe sebab first time kiteorang tegur dalam satu kelas.

Kiteorang start rapat sebab lagi-lagi dia kawan rapat ex aku masetu :/ So apa-apa kalau aku gaduh denga ex aku tu, kira macam dia jadi orang tengah.

Lepas break dengan ex aku tu, kiteorang bertambah rpat. Dan rapat tu lah membuat perasaan aku anggap dia kawan sehingga perasaan tu menjadi C........

Masetu aku sayang sangat dengan ex aku tu. Aku single sampai dua bulan kot. Seriesly mmg aku tak bukak pintu hati aku untuk terima orang lain :/

Even ada yang cuba untuk bukakkan pintu hati aku ni, tapi takboleh jugak. Masetu single so layan jelah lelaki yang nak dekat dengan kita kan? Tapi dorang sangka macam aku bagi harapan dekat dorang.....

Sampai salah sorang ni sanggup main gitar dengan aku melalui otp. Ya Allah, serba salah pun ada. Tapi hati perasaan takboleh nak paksa kan? 

Semua tu kosong bagi aku. 'KOSONG' ! Sebab masetu aku terlampau syangkan ex aku tu. Biasanya lepas couple, tak sampai 2 bulan aku single tapi ex aku sorang ni lain sikit....

Dalam masa yang sama, aku baru faham knapa aku tk dapat nak terima dorang. Sebab hati aku dah mula suka dekat Faiz. Aku rasa nak luah sangat kat dia tapi aku sedar, aku prempuan. Ada rasa malu.

Tepat 8.40 malam, 240811. Faiz mesej dia mintak couple. Dup dap dup dapp :/ Ya Allah, rupanya selama ni kami simpan perasaan yang sama :')

Aku terima dan malam tu juga aku terus terang dengan orang-orang yang sangka aku bagi harapan dekat mereka tu. Aku bagitahu supaya jgan mengharap dekat aku dah sebab aku ada dia. Serba salah aku nk bgtahu tp aku mesti jujur :')

Dan alhamdulillah relay kami bertahan sampailah sekarang :')


               Senyuman selalu temani aku tak kira susah atau senang ;)

p/s : MuhammadFaizHafizinBinMohdJafrey <3 Terima kasih untuk setahun tiga bulan. Mati-mati i ingat you tak ingat anniversary kita :')

Tengok-tengok you yang wish dulu. Hihii, terharuuu :D

Terima kasih jaga i, now you dah ada masa untuk i even you kerja. Thanks sngat bila you sanggup tak tidur selepas balik kerja semata-mata untuk spent time untuk i. Thanks setia dengan i. Thanks sabar dgan sikap i yang suka marah you. I marah sebab sayang :) 

Lastly, thanks dengan segala kenangan pahit manis dalam hubungan kita. Thanks caring pasal i dan thanks sebab suka manjakan i. Hihii :)

"Satu perkataan you kena ingat sampai bila-bila yang i sayang you"

Assalammualaikum :')