Tuesday 13 November 2012

Aku perlu kau yang dulu :'/

Aku kuat ;)

Sejujurnya, aku dah tak larat nak tanggung semua ni.

Kau pergi kerja pukul 8 malam sampai pukul 5 pagi.

Bila aku perlukan kau, kau takde untuk aku.

Aku rindu  relay kita yang dulu. Tolonglah  faham weh :(

Mungkin salah aku juga sebab bagi kau kerja kankan?

Tapi dalam masa yang sama, aku taknak jadi seorang yang pentingkan diri sendiri. Aku tahu kau perlukan duit sebab tu kau kerja.

Tapi aku takboleh lahh. Aku perlukan kau sentiasa ada untuk aku. Aku perlukan kau :(

Ye, bukan aku tak cuba nak faham kau tapi entahlah weh. Semakin aku cuba, semakin aku sakit.

Kadand-kadang aku terasa dengan kau. Kau cakap kau masuk kerja pukul 8 tapi bila aku text kau dlam pukul 7.45 macamtu. Kenapa kau tak cuba nak reply?

Lepastu kau ada cakap dulu sebelum kau mula kerja yang kau akan cuba untuk text aku kalau kau tak busy sangat, tapi semua tu takda :(

Takkanlah setiap minute, ada customer sayang?

Hmm. Maaf, terlalu sakit untuk aku faham semua ni. Semalam, sumpah aku terlalu perlukan kau. Aku perlukan kau, bukan saja-saja tapi aku ada masalah yang memang betul perlukan kau. Aku bukan saja-saja nak ganggu kau masa kerja.

Memang aku pernah ada suruh kau pilih antara kerja ataupun aku. Bukan aku sengaja nak dera hati perasaan untuk fikir semua tu tapi entahlah :/

Kadang-kadang, aku nak sangat Allah hapuskan perasaan sayang aku dekat kau, perasaan cinta aku dekat kau, biar aku dah takde apa-apa perasaandekat kau, biar aku dapat lepaskan kau tanpa ada rasa pape tapi aku tak mampu :'(

Dan semalam juga teddybear kau temankan aku untuk menangis semahunya. Aku tak mampu nak tahan semua ni :/Mungkin juga aku tak kuat.

Maaf kalau lepasni, aku dah takboleh nak layan kau macam dulu :') Aku taktahu kenapa tapi aku rasa macam aku cukup terasa dengan kau bila aku perlukan kau, kau yang dulu selalu bagi aku semangat, selalu bagi aku nasihat, selalu ada untuk aku, tapi sekarang semua dah takda. Mungkin tak bermakna bagi kau lagi.

Tapi kau jangan risau lah okay? Kau boleh teruskan 'busy' dengan kerja kau tu. Sebab.....

Sebab aku ada seorang abang dan seorang kawan yang selalu ada untuk aku :') At least aku takde rasa keseorangan. Kann? Hmm :')

Aku nak luah semua ni dekat kau tapi aku taknak kau gelar aku 'macam penting diri sendiri' macam apa kau cakap dengan aku haritu :')

Dan maaf kalau lepasni mungkin ada sikap aku buat kau terasa ke apa. Last aku nak kau tahu, aku masih perlukan kau walaupun ada seorang abang dan seorang kawan yang selalu ada untuk aku. Aku masih perlukan kau yang dulu sayang :')

 Aku tak kuat nak hadapi semua ni actually. Relay kita pun mmg dah lain tapi dalam masa yang sama aku cuba untuk tabahkan hati aku ;)





 Aku tahu aku akan kuat selagi senyuman macamni hiasi kehidupan aku :')

Assalammualaikum.