Wednesday 24 October 2012

Selalu ada ;)

Rasa sayang semakin bertambah dekat Si TeddyBear dan Tuan yang mula-mula beli dia. *MUHAMMADFAIZHAFIZINBINMOHDJAFREY*

Haiiii guys :) Dah lama rasanya tak update blogger ni. Terasa sangat rindu nak cerita kesemuanyaaa tapi Alhamdulillah, Pmr sudah pun selesai :)

Setahun dua bulan :')  Hai Faiz, terima kasih untuk semua ni. Harini, 241012, kita sudah pun genap setahun dua bulan. Ya Allah, Alhamdulillah sangat :')

Bila fikir kan balik dan balik, dah banyak rasanya yang kita pernah lalui. Banyak sangat you...

Menangis, suka gelak tawa kita bersama. Dan dalam masa setahun dua bulan, tersangat cukup bagi i untuk mengenali you. Mengenali perangai you, mengenali hati you, mengenali orang yang bernama Muhammad Faiz Hafizin Bin Mohd Jafrey :)

Tak pernah terlintas dalam fikiran i yang hubungan kita boleh sejauh ni. Tapi ni lah yang dinamakan jodoh kankan? 

Dan untuk tadi, terima kasih sebab buat i happy, gelak tawa. Memang best sambut anniversary relay kita tadi :') Muka you nampak comel je bila banyak cream coklat kat muka youu :D Eeeyuckk, comotnyaa youu tadi :)

Dan bila i nampak semua tu, i taktahu kenapa i boleh gelak gila-gila. First time okay tengok you macamtu. Dan first time jugak, i sambut relay macamtu :')

Terasa sangat happy.

Terima kasih sebab jaga i, sebab setia dengan i, sebab selalu buat i happy, sebab selalu buat i menangis, sebab selalu ada untuk i, sebab selalu pujuk i, sebab selalu dengar masalah i, sebab selalu buat i rasa selamat bila dengan you dan sebab sayangkan i :')

You lah sahabat i, teman lelaki i, tempat i selalu gaduh, tempat i selalu ketawa :)

Terima kasih juga sebab selalu sabar dengan perangai i, selalu mengalah untuk i, selalu jaga hati i, you buat kalau apa yang i nak semata-mata nak jaga hati i. Terima kasih untuk semua ini dan untuk segalanya.

Terima kasih sebab buat i happy masa birthday i 221012 haritu. You buat i happy sepanjang haritu. Masa tu i dah takkesah kalau kawan-kawan i tak wishh untuk i, i takesah semua tu sebab i tahu i selalu ada you yang  jadi sahabat paling baik untuk i :)

 Ye, i akan sentiasa, terus dan selalu sayangkan youu selagi you selalu ada untuk i tak kira bila i perlukan you ataupun sebaliknya. Sumpah, you lah sahabat dan teman lelaki yang i sayangg sangatt.... 

Loveyouu every dayyy :)

Misyouu every minute :)

Needyouu always by my side :)

Selagi jodoh kami ada, selagi itu kami boleh bertahan :')

Assalammualaikum.