Monday 3 December 2012

Moments ~

Ingin katakan di sini bahawa aku rindu blogger..... *KenyitMata*

Hee.  Kay rindu sangat okay? Dah lama rasanya kot tak update.

Eh, lagu Sayang by Shae lah lagu kat blogger aku ni. Hihii. Kay sumpah suka, sayang fuck gila lagu ni okay? Tersangat suka fuck XD 

Okay title MOMENTS. Tengok bebetul okay? MOMENTS !

Moments dengan dia dia dan dia. Kakak, adek perempuan dan mak saudara *Smile*  

Pergi dekat Pulau Ketam. Banyak gila okay nelayan cina kat sana. Terlampau banyak.....

Macam-macam kat sana. Anjing ada, kucing ada, babi je belum ada lagi :p Hihii. Tapi tempat tu bo o lehh lah best ~

Dan yang paling takboleh lupa, aku boleh menyalak serupa anjing bila anjing mula dekat dengan aku.

Aku paling kuat jerit beb masatu. Aku tak suka anjing. Like seriously tak suka....

Okay tell me, siapa je yang suka anjing? Means orang macam aku, siapa je yang suka anjing kan kann?

Muka anjing tu tersangat garang. Masetu aku dalam bot. Rasa macam nak terjun je masuk dalam air laut tu. Biarlah, asalkan aku tak kena gigit dengan anjing ;(

Dan dann tahutahu je yang anjing tu takkan berani masuk dalam bot sebab dorang takut air. Lol, semangat okay aku jerit menyalak macam diaorang -.-

Lepastu lepastu, kiteorang tidur kat hotel atas air. Masetu tersangat bangga dan mohon siapa yang tempah hotel tu mohon bangga sekali sebab kankan bangga ah atas air. Haha sebab tu je kay kena bangga XD

*Beristighfar* Tak baik bangga lahh.... *Sengih*

Malam tu rasa perut tersangat lapar selepas tengahari tu tak makan pape sebab naik bot nak tengok laut puas-puas. Laut punya pasal :/

Dan nak cari makanan kat sana pun susah sebab banyak makanan cina. Alahai dugaan lagi. Dahlah perut meragam masatu.

Round punya round semata-mata nak cari siap tanya polis yang ada kat situ lagi. Haha kay sebab masetu itu tersangat lawak XD Yang polis pula mati-mati ingat kiteorang nak buat report atau apa :D

Takut jugalah sebab kat sana kite0rang tak kenal siapa-siapa. Siap ada yang usha kiteorang lain macam okay. Takut....

Round punya round ada seorang lelaki tegur. Aww. Haha tapi tak hensem ;( Cehh. Haha. Omey je lelaki tu. Dia tegur then kiteorang tengok dia jual nasi lemak.

And masetu....Alhamdulillah ada juga makanan melayu.

Apalagi, redah ah gerai dia XD Lapar beb lapar masetu. Nasi lemak dia pun boleh tahan sedap.

Sebelum pergi sana, semangat nak makan ikan bakar tengok-tengok tutup. Lol sangat -.-

Kay aku dah penat nak cerita dan type. Haha, nah jum tengok gambar :

 Ni otw nak pergi Pulau Ketam tu. Bosan sangat dalam ni. Jauh gila perjalanan kiteorang. So take picture kejap XD Dan dalam ni juga ada sorang lelaki tu pandang kiteorang lain macam...


 Eh, hitam putihh pula :0 Hee againn <3


 
 Lonely. I'm feel lonely like seriously~



     Datang sampai terus posing. Haha, tunggu apa lagi kan? Lagilagi laut terbentang luas kat belakang. Kejap, pahal dengan mulut aku tu? >.<

Demokknyaa :0 Hee ni masa dekat bot. Nampak tak? Aku duduk kat sini rasa macam nak terjun dalam air laut dalam tu. Jernih.

Dia mak saudara yang paling hebat dan aku terlalu sayang dia <3 Hah nampak tak button yang ada dekat kiteorang tu? Haaa tu memang kena pakai kalau nak naik bot. Apa motif den taktauu ~

  Angin bersempoi-sepui ~ Eh? Haha. Nampak kan bekal makanan tu? Hee mesti kena ada. Wajib ! Masetu lapar.....

 Pemandangan yang mendamaikan mata ;)

 Muka penat dan terlalu penat tapi tetap cuba untuk senyum ;)

Kami sedarah dan takkan terpisah <3  


Ini je gambar yang sempat ambil. Masa nak balik, tak sempat nak ambil sebab something wrong terjadi..

Dan masa balik ni juga, sempat gaduh dengan Faiz :') Dan takde mood terus nak ambil gambar lah apa ~

Kay enough. Dan ini moments yang aku rasa paling indah dengan mak saudara aku tu sebelum dia nak kahwin bulan dua belas ni. Hm hm. Nanti mesti dah takde monents macam ni dahh ;(

Tapi untuk kebahagiaan dia, aku redha :') 

Penat menaip, rasa mengantuk. Dan rasa nak tidur. Hee ok bye *KenyitMata*

      Baju raya kedua <3 Eh? Haha kay tetibe

Assalammualaikum.