Thursday 16 August 2012

Salam Aidilfitri :)

Hey, blogger :)

See? Tinggal bape hari je kan nak raya? Rasa macam sayang nak lepaskan Bulan Ramadhan. Lepasni setan berkeliaran balik :(

Taknakk ohh. Rasa macam nak biarkan je bulan Ramadhan ni berterusan.Bulan yang penuh rahmat, berkat untuk semua umat islam. Nanti mesti rindu nak terawih, nak berbuka sama-sama. Hm hmm.

Kalau bagi kaum hawa, lepasni kena ganti puasa kankan? Oh goshh, malasnyaaaaa :/

Shopping semua dah setel. Raya pertama coklat, raya kedua warne merah. Tahun ni dua-dua baju sama dengan Faiz. Hihii, kebetulan okay? Tak rancang pun. Kcunnn <3

Di sini, maafkan aku kalau ada buat salah dekat korang. Tak kira salah seinci pun, tetap aku nak mohon maaf kay?

Aku sedar aku terlalu gurau kasar. Kadang-kadang ada terpalau korang, terbahan korang, terkutuk korang, semua TER yang korang rasa korang sakit hati dengan aku. Tolong maafkan aku kayy :')

Banyak sangat kesalahan yang aku pernah buat kat korang. Seriesly aku sedar semua tu cuma bila aku nak mintak maaf, aku rasa segan, ego semua ada.

Tapi bila Aidilfitri dah tiba, aku rasa macam sampai bila aku nak berdosa dengan korang kann? 

Aku mintak maaf dengan sepenuh ikhlas hati aku. Tolong maafkan.

Bila balik kampung nanti, hati-hati. Kalau nak main mercun, main je yang pop-2 punya tu je. Aku main tu je. Sebab taknak jari terputus. Hihii ~

Aku balik kampung tak lama, hari khamis aku datang sini balik. Jangan rindu wa kayy? 

Haha, kayy perasan doh kau Efa. Sape je nak rindu kauu :p

Sampai sini je pohon maaf yang aku pinta. Harap lagi sekali korang maafkan :')

 Salam Aidilfitri, Maaf Zahir dan Batin. 

Selamat tinggal Ramadhan, jumpa kau tahun depan lagi. InsyaAllah. Aku pasti rindu kan kau bulan yang penuh rahmat :')

Selamat datang Syawal :)

Assalammualaikum :')