Wednesday 24 July 2013

Jaga relay ini. InsyaAllah.

24/08/11
 
Menghitung hari......
 
Yes, 1 year 11 month for today!
 
Soulmate, happy 1 year 11 month :')
 
See my face? I'm really really happy today. Terlebih dahulu, syukur Alhamdulillah sebab Allah masih izinkan relay kami panjang macamni :')
 
 Walaupun banyak bergaduh, masalah kecik boleh jadi besar. Masalah besar boleh sampai nak keluarkan perkataan "break". Sakit, pedih, mennagis, gembira, gelak tawa semua lalui bersama.
 
Ya Allah, tak sangka sampai lama macamni relay kita...........
 
Selagi jodoh ada, gaduhlah macammana pun, selagi Allah tetapkan dia masih jodoh kita, yup masihlah :')
 
Abang selalu pesan, "Control marah, jangan ego, jangan ikutkan perasaan"
 
Aku taktahu macammana kalau aku takde abang macam dia. Abang yang selalu ada untuk tenangkan aku. Abang yang selalu ada untuk nasihatkan aku, untuk lembutkan hati aku daripada ego :'))
 
Abang lebih kenal aku macammana. Abang pernah pesan, "kalau adik nak luahkan dekat sesiapa masalah adik, luahkan dekat orang yang boleh dipercayai. Bukan dekat semua orang"
 
Bila gaduh dengan faiz, abang tempat aku mengadu. Sampai lah satu tahap pernah call abang sampai nanges nanges sebab ceritakan masalah semua tu. Bila fikirkan balik, rasa macam kelakar, malu semua ada. Hahaha tapi hm takpelah, aku yakin abang faham :')
 
Mungkin kalau takde abang macam dia, aku rasa aku tak mampu nak bertahan dengan semua ni :'))
 
 
Abang, thanks sebab always ada untuk redakan hubungan adik dengan faiz. And thanks untuk wish 1 year 11 month yang abang bagi tu :')
 
Dalam masa yang sama, Aifa pun pernah pesan "Kalau kau gaduh dengan faiz, jangan sampai abaikan pelajaran. Aku takut kau takboleh fokus"
 
Hehee. Don't worry my dear friends! Aku takkan buat mcamtu. Aku boleh fokus walaupun gaduh macammana pun. 
 
Aku nak juga buktikan dengan orang yang couple tak semestinya pelajaran terabai :'))
 
And alhamdulillah, midyear haritu kedudukan dalam kelas nombor 4 dan kedudukan seluruh form 4 nombor 7 :'))
 
Aku sayang kau Aifa. Kau pun selalu ada untuk aku, nasihatkan aku. Sanggup datang lepak dekat taman semata mata nak dengar masalah aku :'> Hehee. Thanks my dear <3
 
 Untuk Cinta................. This is for youu :


Hai my panda, kasih sayang, cinta, hati, pengarang jantung, buah hati, my everrything thanks for relay ni. 
 
Terima kasih sebab masih pertahankan relay kita.
 
Masih bersabar dengan sifat ego, keras kepala, besar kepala gf awak ni :') Hehee.
 
Terima kasih sebab jaga relay ni sebaik mungkin. Terima kasih sebab jaga i. Risaukan keadaan i.
 
Terima kasih sebab ajar i sebuah relay yang sebenar. Yang penuh dengan sedih, perit, gelak, menangis, pengorbanan, kasih sayang dan sebagainya.
 
Orang yang dekat dengan kita je tahu macammana relay kita kannn :')
 
 Gaduh, bertengkar, tak contact, perangai berubah, menangis, cemburu dan everything lah kita pernah lalui :')
 
 Sampai satu tahap sampai dah takboleh nak bertahan, dah takboleh nak bersabar tapi you still tunjukkan usaha you untuk pulihkan relay kita. Walaupun kadang kadang menyakitkan hati............
 
Btw thanks untuk segalanya. Dari tingkatan 2 kita bersama until now. Ya Allah, taktahu nak ungkapkan macammana rasa nya :'))
 
Kelas 2 mutiara tahun 2011 i takkan lupa sampai bila bila! Dekat situlah perasaan kita wujud. Dari suka sampailah perasaan sayang.
 
Dari kawan yang selalu bahan antara satu sama lain, yang selalu bising dekat kelas, yang selalu bertengkar kadang kadang kalau i tak puas hati you asyik bahan i je. Hahaha. Sampailah jadi couple until now :'))
 
Bila ingat balik moments macammana kita kenal, kita gurau, gila gila masa jadi kawan dulu rasa kelakar sangat. Hehee.
 
Tak sangka you orang yang akan temankan i, jadi pengisi hidup i sampai sekarang :')
 
 
Cuma orang yang pernah lalui akan rasa, akan faham semua ni :'))
 
I mintak sangat tolong, tolong, tolong pertahankan relay kita ni lagi. Tolong jangan selalu bertengkar, tolong jangan bagi air mata i mengalir lagi. Tolong............
 
Dan yang paling penting, tolong stay dengan perangai you yang macamni. Tolong jangan marah marah i, tolong jangan degil, tolong pertahankan relay kita dan tolong JANGAN BERUBAH! :')
 
Lagi sekali terima kasih untuk relay ni :-)


 I will love you, i will stay love you. For everyday, for every minute and for everysecond.

Assalammualaikum :))