Friday 8 March 2013

Rinduuuuuuuuuuuuu :'/

See my face? Imisshimm :'(

Ya Allah, betapa lamanya aku tak cerita kat blogger ni. Sumpah terasa rinduu.

Busy dengan exam, latihan handball, dengan kawadnya. Ya Allah sumpah penat dengan semua tu. 

Tapi dalam penat-penat aku ni pun, terasa rindu dekat dia tauuuuu :')

Rindu dia pergi kem empat hari :( Ramai kata empat hari JE PUNN ! Haa memang JE sebenarnyaa :'/

Kauuu tahutak yang aku kat sini rindu kauu wehhhh :'/ Sepanjang kau pergi empat hari, macam-macam terjadi dekat aku ! Yang aku tahu aku perlukan kau ada dengan aku je tahutakkk :'(

Setiap malam mesti hantar mesej dekat kau cerita kan semua apa yang teradi dekat aku haritu dan aku harap sangat kau  balas tapi takdee :'(

Aku faham kau kat sana kena offphonbe kannn? Hm hmmm :(

Semalam seriously aku perlukan kau sangat. Kau tahu? Aku dah kata dengan orang yang aku sayang sangat selama ni, yang aku takkan ada dalam life dia dah. Aku dah janji dengan dia kau tahuuu :')

Dan semalam juga air mata aku tak henti nak stop ! Aku taktahu kenapa semalam aku emotional sangat :'(

Kalau boleh semalam aku nak cerita dekat kau, takesah lah kau nak dengar aku menangis ke tak asalkan aku puas luahkan semua dekat kauu. Aku perlukan kau. Aku perlukan kau utk buat aku semangat, happy balik :(

Aku lemah sangat semalam. Aku cuba jadi hati kental tapi.....hmmm.

Kau pun tahukan yang aku sayang dia. Kalau kau tahu, yang aku dah cakap dengan dia yang aku takkan ada dalam life dia dah, mesti kau marah kan. Tak pun macam-macam kau tanya.

Tapi aku ada sebab biee. Besok kau balik, aku nak cerita puas-puas dekat kauu.

Aku nak cerita macam-macam. Pasal handball, pasal kawat.

Pasal handball yang aku kena dushh bola dekat perut. Masa friendly dengan sekolah cheras. Sakit bieee. Sakit sangat :'(

Hampir je nak nanges tengah padang tu tauu tapi nasib scya dengan farra bagi semangat.

Kalau tak buat malu je nanges  lepastu dorang tengok, kan bie kannn? :')

Hari-hari aku dengar record yang kau bagi pesan kat aku tu. Macam-macam kau bagi pesan sebelum kau pergi kem tu.

Ya Allah rndunya dengan suara kau, dengan gelak tawa kau, dengan nasihat kau, dan macam-macam. Rindu semua tuuu :'/

Adek kau pun kata, kau takde kat rumah tu sunyi je :') Macamtulah sunyi nye akuu kau takde dengan aku :(

Aku tunggu kau balik besok. Harap kau balik dengan selamat. Amin.

  
 Bear kau tetap ada dengan dalam pelukan aku tiap malam.
Mampu untuk mengubat rasa rindu dekat kau :')

Assalammualaikum.