Thursday 27 December 2012

Our Relationship :>

Muka kerinduan blogger :>

See? Banyakkan habuk kat blogger aku ni? :0 Nampak idokk? Nampaklahh.... Kannn?

Hehee memang banyak sebab dah lama sangat aku tak update ni haa.

Firstly alhamdulillah result PMR 4A. Even hanya 4A tapi itulah usaha aku kankann? Hee. Dan even hanya 4A aku dapat buktikan dekat parents aku yg aku boleh buat exam tu dgan baik. Aku dapat buktikan dkat org yg mengata aku tu, even aku couple tapi pelajaran aku tetap utama kan enn? Hmm :')

Haaa dah, nampak tak title kat atas tu. Nampak kannn? Our Relationship :>

24.12.12 haritu tepat setahun empat bulan kami bersama. Dan setahun empat bulan tu juga, betapa banyak macam-macam kiteorang lalui :')

Kann Faiz kannn? Hanya dia dengan aku je tahu macammana sakit, gembira, sedih dan mcam-macam lah kami lalui.

Faiz, thanks untuk setahun empat bulan biee :) Terima kasih jaga i, jadi sahabat i, happy kan i, sakitkan hati i, buat i gelak, buat i sedih, manjakan i dan selalu mengalah dalam hubungan kita :')

Terima kasih juga sebab tak henti-henti pujuk i klau i tacing lebih. Lepastu nyanyikan lagu untuk i. Terima kasih sangat sebab cuba untuk ambil hati i :')

Dan terima kasih untuk semalam. Teman i shopping, sabar tunggu i pilih barang i even kaki you sakit. Buat i happy. Dan terima kasih untuk pemberian Flove F tu dan keychain tu. So cute okay dua-dua tu :)

You tahutak even baru semalam jumpa, i dah rindu sangat dekat youuu :( Haaa kenape ehh? :/

Hehee mungkin sebab makin lama relay kita, makin i sayang youu. Macammana perasaan you kat i sekarang :') Kita sama sama rindu.

Semalam you cakap dengan i, yang tahun depan you nak belajar je, taknak enjoy sangat dah kann? I tahu you boleh. I akan sentiasa tegur you nanti. 

I ingat lagi you pernah tanya i macamni "You, kalau nanti SPM i tak okay, you rasa parents you boleh ke terima i?"

Ya Allah haii, i rasa macam nak nanges bila you tanya mcamtu. I taktahu knape. Terharu sangat kot. Eh? Haha.

Hm kalau start tahun depan you berusaha untuk belajar je, insyaAllah result SPM you nanti okay. Percayalah :')

I tahu you boleh kankannn? :)

Lastly, thanks lagi for everything. I tak pasti tahun depan antara kita dapat tahankan lagi relay kita atau tak dengan cabaran yang akan dtang lagi dan lagi dalam relay kita ni :')

I hope boleh tapi klau takboleh, takpe i redha. Mungkin sampai situ je kot relay kita :') Tapi kenangan kita mungkin selalu ada dalam ingatan i :')

Last word i nak you tahu yang "i sayang you untuk hari ini, esok dan yang akan datang"


 Assalammualaikum :)